30. januára 2011

VŠETKO DOBRÉ SA RAZ KONČÍ...

Tak sa môj krásny a hlavne pohodový víkend chýli ku koncu... Tieto voľné dni naša rodinka naozaj venovala oddychu a načerpaniu síl do ďalších dní. 
Neodolali sme však dobrému jedlu - aj keď sme netrávili v kuchyni až tak veľa času ako zvyčajne - mali sme Garfield-menu, ako to môj drobec volá, keďže lasagne sú obľúbeným jedlom tohto kocúra (a aj tomu tak trochu verím, keďže naša Sára sa nechcela od rúry ani pohnúť - žiaľ, bez šance na úspech, pred pár dňami ju trápilo bruško, teda experimenty teraz neskúšam...).
Nasledovné dva víkendy budú náročné - Minko bude mať už o pár dní narodeniny a okolnosti zariadili, že rodina príde s nami oslavovať na dvakrát - to znamená 2 víkendy plné domácich prác a najmä chystania pohostenia. Teším sa však, že budeme znova všetci spolu!




Popoludní som našla Sáru vtesnanú na radiátore a keďže sa mi to zdalo veľmi nepohodlné, urobila som jej provizórne "ležovisko", kde sa mohla vyhrievať - a vyhrieva sa aj teraz :o))
Netušila som, aké sú mačky odlišné od psov - nášmu Bertovi by bolo na takom mieste príliš teplo a mačka ho priam vyhľadáva. 




SÁRA SI NAOZAJ VEDELA VYBRAŤ DOMOV :-)))

2 komentáre:

  1. Zuzko, já lazaně taky můžu. Přeji hezkou oslavu, a ať se přípravy podaří. Kočička je krásná a hlavně vznalézavá. :-) Hezký večer. Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sárinka je úžasná, tomu říkám odpočinek :o) A kocouří meníčko :o) hmm taky bych si dala! Pěkný den, Martina

    OdpovedaťOdstrániť