23. januára 2011

KRÁSNY VÍKEND

Každé trápenie má svoje medze (aspoň sa tak spieva v jednej českej piesni) a po ťažšom minulom týždni svitlo na lepšie časy - konečne v sobotu vyšlo slniečko, ktoré celej rodine dodalo novú energiu a načerpali sme tak nové sily.
V snahe dohnať všetko zanedbané z minulého týždňa som sa činila v kuchyni i pri žehličke, popritom som sa snažila si aj oddýchnuť, keďže ma opäť čaká náročný pracovný týždeň.
Keď som bola malá, vždy cestou od lekára mi mama v hračkárstve kúpila "malé bolestné", ktoré vždy pomohlo zabudnúť na chorobu, či nepríjemné očkovanie.
Verná tradícii som ešte vo štvrtok nakukla do svojho obľúbeného obchodíku a samozrejme, že som neodišla naprázdno - doplnila som svoju Greengate zbierku:



JE TO NÁDHERA!

Dnes som upiekla orechovú bábovku a hneď som nové prírastky vyskúšala:


BOL TO KRÁSNY VÍKEND :o))))))))))))))



1 komentár:

  1. Zuzko, puntíčky jsou krásné, skoro cítím vůni bábovky a růžiček. Krásný....:-) Hezký nedělní večer. Peťa

    OdpovedaťOdstrániť