16. januára 2011

Človek mieni a zdravie mení....

Celý týždeň som plánovala a premýšľala, čo všetko cez víkend stihnem a vytvorím, ale ako to už býva, nakoniec všetko dopadne inak, len nie tak, ako by človek chcel...
Celý týždeň sa na nás obloha mračila a často i poplakala a tak si moje zdravíčko povedalo, že sa pridá a u koncu týždňa ma normálne zradilo - moje vlastné zdravie - toto sa nerobí!!!




No čo už, snažila som sa s tým popasovať a dnes, keď už je víťazstvo skoro moje, sa mi zachcelo si trochu spríjemniť pár riadkami na svojom blogu.
Plány počkajú (medzitým sa ich nakopilo zase o niečo viac - telo síce nevládalo, ale fantázia veselo pracovala ďalej) a aspoň som si našla čas na pár obľúbených filmov - vďaka za DVD a Jane Austenovú!


Pri tom všetkom som si uvedomila, ako nešťastní musia byť ľudia, ktorí v takýchto chvíľach telesnej slabosti nemajú pri sebe blízkych, ktorí by sa o nich postarali alebo aspoň im boli nablízku...
V podstate som bohatý človek - mám krásnu rodinu a blízkych až-až, keďže mi aj moje zvieracie dušičky chceli pomôcť:




PRAJEM VŠETKÝM (AKTUÁLNE) VEĽA ZDRAVIAM, OSTATNÉ PRÍDE AJ SAMO...

2 komentáre:

  1. Ahoj Zuzi, prajem Ti skoré uzdravenie, škoda sa váľať v posteli, keď fantázia pracuje :)
    ... pozerám, že Sárinka u vás doma opeknela a skamarátila sa s pôvodným obyvateľom ...stačí pohľad a k šťastiu viac netreba :)
    Papa, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzanko, přeji brzké uzdravení! A ať vás inspirace neopouští. :-) Petra

    OdpovedaťOdstrániť