11. júla 2010

TAK A SOM TU ZNOVA :-)

Po dlhšej odmlke sa opäť hlásim! Keď sa zdravie umúdrilo, množstvo práce (v zamestnaní) a akási "tvorivá kríza" mi nedopriala chuti fotiť ani komentovať, ale azda už svitá na lepšie časy a k niečomu sa dostanem....
Je pravda, že už asi potrebujem dovolenku ako soľ - aj keď tento rok sa nikam nechystáme, máme "stavebné povinnosti".
Preto radšej pre potešenie môjho a možno i iného oka nahodím zopár mojich nových krások, ktoré som si "SAMA SEBE SI" obstarala - či už k sviatku alebo len tak.

Tak tu je môj najnovší prírastok, na ktorý sa už 2 dni neviem vynadívať - bol v mojom obľúbenom obchodíku Old House poslednýýýýý:


A ešte ďalšia radosť v podobe Greengate:



A ešte kufríček, ktorý na mňa doslova čakal v jednom obchodíku:


5 komentárov:

  1. Zdravím Zuzanko, kde jste to byla tak dlouho!!!!!!!!!!!! Vidím samé krásné věci, co jste si pořídila!!! Ten skleněný poklop je úžasnýýýýýýýýýýýý!!!!
    Tak přeji už jen samé dobré časy!!!!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Zuzko, jsem ráda za tvou společnost, poklop je nádhernýýýýýý.
    Přeji krásné letní dny
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za takú rýchlu a milú odozvu, každý máva aj dobré aj horšie dníčky, je však dôležité, ako si ich spríjemníme - a s Vašou "virtuálnou prítomnosťou" sa mi to darí :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no krasne nove kusky :) tesim sa na dalsie fotky a novinky...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ZUZANKO ,TO JSOU KRÁSNÉ RADOSTI .
    NEJLÉPE JE NEČEKAT NA SVÁTEK ČI NAROZKY ,NÁKUPY JEN TAK, JSOU NEJ .
    HEZKÉ LÉTO .BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť