18. júla 2010

Jahôdky - u nás milované...

Od detstva milujem jahody, vždy dozrievali na konci júna okolo mojich narodenín a boli ich neodmysliteľnou súčasťou.
Môj synček je chvalabohu v tomto celá ja :-), zbožňuje ich a preto sa mu ich snažím dopriať v akejkoľvek podobe. Škoda, že ich nemám kde pestovať, ale využívam všetky možnosti, kde sú k zohnaniu.

Dnes sme maškrtili na tomto mňamkovom koláčiku (a to sa mi nechcelo piecť, takže som to "ošálila" a zvládla som ho asi za 5 minút):


A aby si niekto nemyslel, že sa v kuchyni nesnažím, tu sú všetky dobroty z minulého týždňa:



A ešte moja gazdinkovská pýcha, z ktorej sa najviac budeme tešiť cez zimu:


1 komentár:

  1. Toto sa volá, že: Sladké blogové spiknutie:) No dá sa pár dní nejesť dobroty? Pri pohľade na také skvelé fotky mi vôňa preráža aj cez monitor. Mňaaaaaaaaam!

    OdpovedaťOdstrániť