4. apríla 2011

SUSHI

Veľmi milo ma prekvapili a zároveň potešili všetky Vaše komentáre - úprimne za ne ďakujem :-)


Keďže som našla otázky týkajúce sa sushi - veľmi jednoducho sem uvediem základné odpovede:
SUSHI som prvýkrát ochutnala, keď bol náš drobček prvý krát na akcii "Noc v škôlke" a my s manželom sme zrazu nevedeli, čo s toľkým voľným časom bez dieťaťa. Nahovorila som ho, aby sme išli na ochutnávku sushi do sushi-baru v našom meste.
Mali sme šťastie, že tam nebolo plno a čašníčka sa nám venovala s patričnou dávkou inštrukcií, tak sme mohli smelo všetko ochutnať a zistiť, že toto jedlo veru môžeme.... :o)




Keďže chuť na sushi nestíha za stavom rodinného rozpočtu, odhodlala som sa (ako správna slovenská gazdinka), že skúsim "HOMEMADE" verziu - veď nič nie je nemožné.
Nutné boli len počiatočné náklady na suroviny - bambusovú podložku, riasy, ocot, ktoré vydržia na viackrát, ryžu som použila normálnu guľatozrnú a už to chcelo len čerstvé suroviny a najmä - RECEPT.
Tu som použila google-metódu a našla som skvelý postup, ktorý je jednoduchý a v praxi skvelo funguje - uvediem len link na jeden skvelý blog s obrázkovým postupom (dúfam, že autorka blogu pochopí, že z mojej strany je to prejav vďaky a obdivu):
http://anetagoesyummi.blogspot.com/2010/04/sushi-susi-volajte-to-ako-chcete.html

Ešte dodám, že pre 2 ľudí stačí urobiť 1/3 dávku. Ja som prvý krát išla presne podľa receptu a sushi sme potom jedli 3 dni....xixi.


VEĽA ZDARU A DOBRÚ CHUŤ!

2 komentáre: