29. novembra 2010

Aj u nás sa "zvianocieva"...

Vianoce sú naozaj jediným sviatkom roka, ktorým naozaj žijem. Veľkú noc väčšinou pretrpím a zvyčajne ju trávime v Tatrách, ale Vianoce sú pre mňa symbolom rodinnej pohody a vždy sa na ne nesmierne teším. Väčšinou prípravu zvládam v rámci možností - t.z. nemám pár mesiacov vopred nakúpené darčeky, ani nestíham vyluxovať byt, keďže v závere roka máme v práci vždy nápor, ale o to viac si viem vychutnať vianočné pečenie, do ktorého už aktívne zapájam aj svojho drobca, výzdobu nášho bytíku a svetlo sviečok....


Dnes som pokračovala vo svojich predvianočných náladách a urobila som si radosť pár drobnosťami, na ktoré som potulkami mestom natrafila - a pýtali sa ku nám domov :-)
Mám za sebou krásny zasnežený deň, kedy som sa konečne mohla venovať aj svojmu tvoreniu (výsledok ukážem niekedy nabudúce) a konečne aj pridať nejaký príspevok na svoj blog, ktorý žiaľ v poslednom čase zanedbávam.
Ale keď si mám vybrať, či sedieť pri PC alebo sa rehotať s mojím "dedičom impéria", voľba je jasná!


Všetkým dobrým dušičkám, ktoré mi tu nechávajú zopár lichotivých slov, aj keď málokedy si nájdem čas ich láskavosť oplatiť, chcem poďakovať a popriať pohodové chvíle pri predvianočných prípravách. A nezabudnúť si ten čas užiť, Vašej rodine a najmä deťúrencom bude jedno, či sú okná umyté alebo nie, hlavne, ak mama strávi čo najviac času s nimi (a nie "zložená od únavy" pod vianočným stromčekom :-))))


A tak ako na jar vždy príde moment, kedy ju zrazu zacítim vo vzduchu, tak Vianoce u mňa "štartujú" momentom, kedy v rádiu začujem môj obľúbený vianočný song - jednoducho som tak "naprogramovaná":





Už teraz sa teším, keď ten moment príde - a on sa blíži :-))


Prajem krásne biele dni až do Vianoc!

3 komentáre:

  1. Zuzanko,
    děkuji za potěchu oka v podobě fotek a za milé řádky, které mě zas potěšily na duši.
    Také nemám naklizeno jako když jsme byli s manželem jen dva. Ale s dcerkami zdobíme a děláme perníčky. A také saňkujeme, hrajeme si a smějeme. Prostě se radujeme.

    Krásné dny plné lásky přeje
    Sabrina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Zuzanko, krásný a příjemný adventní čas přeji, Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZUZANKO, MOC PĚKNÉ PŘEDVÁNOČNÍ ZDOBENÍ.
    PŘEJI KLIDNÉ A POHODOVÉ DNY. BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť