9. augusta 2010

JA KRIČÍM OD ŠŤASTIAAAAA....

Dnes som si bola na pošte po dlhoočakávaný balík - či skôr balíčisko - väčší som totiž nikdy nedostala a mala som vážny problém doniesť ho domov ( a to bývam oproti pošte ) .
Tá nádhera , čo sa vo vnútri skrývala , stála za všetko čakanie aj eurá - sú to úžasné dekorácie pre môj domov!
Chcem sa týmto poďakovať Alenke ( Alinke ) za zohnanie tejto krásy aj Kamilke (Sweet home), ktorá tieto úžasné maličkosti ponúka : o ) )

No a aby som nezabudla na fotky pre Vás, ktoré sem nakuknete - tu to máme:



 



8 komentárov:

  1. fuuu to je kopec nadhery! tak si to uzivaj, tesim sa s tebou, lebo viem ako tieto veci vedia potesit!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. TO JE NÁDHERNÝCH VĚCIČEK .TAKY TO POTĚŠENÍ ZNÁM .
    PŘEJI ÚŽASNÉ DEKOROVÁNÍ A MNOHO NOVÝCH, KRÁSNÝCH FOTEČEK .BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzko,
    to jsou poklady!!! Vše je moc krásné. Vaši radost naprosto chápu a přeji, ať Vám vydrží co nejdéle. Těším se na nové fotečky.
    Krásný večer
    L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musela to byť naozaj velikánska radosť. Nech Ťa takéto poklady tešia na každom kroku.
    Pekný deň prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. su to prekrasne drobnostky!!
    slovenski predavajuci ich maju nenormalne predrazene oproti kamilke :(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzka, tak som si našla tvoj blog a teším sa spolu s tebou :-) vidieť, že máš svoj štýl a všetko mu prispôsobuješ. to je skvelé!!! nech sa ti darí.

    OdpovedaťOdstrániť