26. apríla 2010

DNEŠNÉ PEČENIE

Tak som dnes prvý krát v mojej novej pomocníčke - domácej pekárničke - skúsila upiecť niečo sladké (doteraz som piekla len chlebík "zo sáčku").
Výsledok ma milo prekvapil, "buchta" je skvelá, zapracovala som do nej aj kakao a mandľové lupienky.
Nestihla ani poriadne vychladnúť a drobček sa už napchával a chutilooooooo....


Receptík mám z MMB:
Do pekárničky dáme - 200 ml šľahačky, 3 vajcia, 200 g cukru, 2 hrnčeky polohrubej múky a navrch 1/2 prášku do pečiva (páči sa mi výraz, ktorý som našla na českom MMB a môj malý Minko sa dnes na ňom riadne nasmial - prdopeč...xixi).
Potom som zapla program 10 - múčnik (na Moulinex XXL) - 10 min. miesi a niečo vyše hodinky pečie.
A HOTOVO!

Moja pomocníčka, rúčka ľavá aj pravá :o))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára