19. marca 2011

Ako si rozjasniť deň...

Dnes asi nikto počasie nechválil - miestami pršalo, miestami snežilo a k tomu šedivá obloha kradla posledné zvyšky ľudskej energie.
Ráno som sa posilnená výdatným spánkom vybrala doplniť svoje zásoby galantérie s jasným cieľom - dnes musím opäť po dlhšej prestávke tvoriť. Pred týždňom môj drobec zápasil s črevnou virózou, ktorá tento týždeň chytila aj mňa, takže počas minulých dní som musela všetky plány odložiť. Dnes však bol nový deň a tým aj nová šanca na začiatok - pustila som sa teda do šitia veľkého vankúša na váľanie pre môjho synčeka.
Keďže som stihla ušiť len vnútornú časť a ešte musím objednať guličky na výplň, výsledok môjho snaženia nafotím až po dokončení tohto veľdiela :-)
Dopoludnia, keď som už bola v meste, kúpila som si (SAMA SEBE SI) nádherné tulipány, ktoré hneď po prinesení domov a naaranžovaní do GG krčaha okamžite rozžiarili celú izbu a rozjasnili aj tváre mojich chlapcov. Aká nádhera v takomto šedivom počasí a aký prílev energie!


KRÁSNY VÍKEND - S ÚSMEVOM!





4 komentáre:

  1. Zuzko, tulipány jsou fakt nádherné, a v tom krásném džbánku....:-) Přeji krásný den!! Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ZUZANKO, TULIPÁNKY JSOU KRÁSNÉ.
    TAKÉ MI DĚLALY PARÁDU DOMA.
    SNAD UŽ JARO PŘÍJDE?!
    HEZKÝ NEDĚLNÍ DEN.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné tulipánky!
    Přeji krásné jaro.
    Zdravím.
    Radka

    OdpovedaťOdstrániť