8. augusta 2010

KRÁSNU NEDEĽU PRAJEM :o)

Chcem všetkým dobrým dušičkám, ktoré ku mne nazrú a aj nechajú pár slov v podobe komentára, poďakovať za ich priazeň i milú virtuálnu prítomnosť :-) Žiaľ väčšinou nestíham odpovedať a len málokedy oplatiť Váš záujem podobným spôsobom, preto aspoň takto Vám chcem venovať veľké ĎAKUJEM a popriať veľa pohodových chvíľ, relaxu a chuti do tvorenia.
Prajem krásnu nedeľu a vychutnajte si ešte posledné víkendové oddychové hodiny!


Ja som si ku kávičke dnes dopriala tieto skvelé holandské sušienky s karamelom, ktoré som si tento týždeň kúpila pre radosť - veď si zaslúžim, nie?



4 komentáre:

  1. Zuzko,
    tak já zrovna piji kávičku a jednu bych si dala!!!
    Hezký zbytek neděle
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko,
    krásné nádobí a také sušenky vypadají k nakousnutí!
    Také Vám přeji pohodový zbytek neděle.
    papa
    L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A dnes tak zvláštne, na holandskú nôtu:) Ani som nevedela, aká skvelá môže byť kombinácia týchto motívov so sivou škálou GG. Vynikajúce! A joooj, zamlsala by som si:)
    Pekný týždeň Ti želám

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem, hneď by som Vás pozvala a kávičku a "zobání" k tomu - a keďže je to málo reálne, tak to môže byť aspoň VIRTUÁLNE :o)))

    OdpovedaťOdstrániť